Zbavujeme sa prekliatí II.


Napadlo ma ešte niekoľko vecí, po dnešnom rozhovore s Darinkou.

Už sa mi ozvalo zopár ľudí s tým, že ich na Pokeci oslovila nejaká žena s tým, že sú prekliati a treba sa dať za veľké peniaze tých kliatieb zbaviť. Divné, že? Ale nemajte obavy, “drobné” prekliatia typu : bodaj by sa ti…, nech ťa… atď. fungujú len na toľko, koľko im to my sami dovolíme. Pokiaľ sa nad tým len pousmejeme a v duchu tomu človeku odpustíme, nič sa nám nestane. Jeho energie k nám síce dorazia, ale my ich neprijmeme. Avšak, akonáhle sa u nás objaví strach z týchto slov a už vidíme možné dôsledky, tak je to “prekliatie” funkčné. Ale na druhú stranu, tieto “drobné” kliatby sa dajú ľahko odstrániť. Napríklad  očistením  sviečkou, ako som tu už písala. Ale napadla ma ešte jedna  vec. Toto sa bude týkať aj  kliatieb v rode a ťažších kliatieb (ale nevzťahuje sa na kliatby, ktoré sa musia rušiť cez rituál).

Rodové kliatby- čo to je? Okrem kliatieb, ktoré si prinášame z minulých životov, existujú kliatby, ktoré sa “posúvajú” v rodovej línii. Nemusia hneď prejsť napr. z matky na dcéru, ale môže ich chytiť až vnučka.  V tomto prípade (ale aj v mnohých podobných) sa dá použiť metóda odpustenia.Ako na to?  Úplne jednoducho, ale chce to úprimné  prevedenie zo srdca. Je jedno ako to urobíte, či si zapálite sviečku, či inak urobíte atmosféru.. základ je poprosiť Boha (alebo toho, komu veríte) o odpustenie: Prosím Bože o odpustenie za všetko, čím som sa voči druhým akýmkoľvek spôsobom previnil. Prosím o moje očistenie od všetkých kliatieb a prekliatí. Prosím o presvietenie Tvojím svetlom tak, aby sa v mojom živote prejavovala len Tvoja vôľa a nie vôľa iného človeka. Prosím Bože odpusti všetkým, ktorí mne akokoľvek ublížili, akokoľvek zle sa voči mne prejavili a mali snahu mi škodiť. Prosím Bože, nech je aj im odpustené, ĎAKUJEM!

Toto môžete upraviť podľa vlastnej potreby. Môžete urobiť jeden krát, prípadne počas niekoľkých dní okolo splnu. Ešte sa osvedčilo modlenie počas 30.dní na podporu tohoto odpustenia (Otčenáš, nejakú mantru… čo sami uznáte za vhodné).

Ďalšie kliatby sa môžu týkať obydlia, pozemku… napr. sa niekam presťahujete a prestane sa vám čokoľvek dariť. Začnete mať problémy so zdravím, vzťahmi atď.  V tom prípade je dobré každú miestnosť očistiť. Spôsobov je mnoho. Ale neverte, že len kňaz dokáže vysvätiť dom! Všetko dokážete aj vy! Dokážete všetko- pokiaľ tomu, že to dokážete, uveríte. Všetko je len o sebadôvere! Nikto nie je viac ako my, a ani my nie sme viac ako iní! Tak sa vráťme k tomu, ako vyčistiť dom/ byt.  Spôsobov je veľmi veľa, najjednoduchšie a najrýchlejšie je vyčistiť každú miestnosť  sviečkou (odporúčam čajovú, aby rýchlo dohorela- nie ako ja, v zime, keď mi jedna horela v kuse štyri dni :D ) a kadidlom. Sviečku môžeme jednoducho “naprogramovať” tým, že ju dáme medzi dlane a 3x povieme napr: táto sviečka spaľuje všetky negatívne energie z tejto miestnosti (vždy používame prítomný čas!). Ešte môžeme sviečku naprogramovať pomocou sigilu. Na pomoc pri tejto práci môžeme zavolať napr. archanjela Michaela, Uriela, alebo koho sami uznáte za vhodného. V každej miestnosti zapálime  sviečku, zapálime buď tyčinku, alebo kadidlo (najlepšia je šalvia, ale aj Himalájske vykurovadlá či Santal sú dobré). Necháme  buď vyhorieť tyčinku, alebo poriadne vydymiť  miestnosť (urobte poriadnu dymovú clonu). Potom poriadne vyvetrajte.  Toto dokáže vyhnať aj duchov. Opakujte  v každej miestnosti domu/bytu. Na “zapečatenie” okien a dverí po vydymení môžete použiť žehnanie, alebo len urobiť kríž na okná aj dvere. Aj to funguje.

Toto sú spôsoby, ktoré si môže urobiť aj laik. Pokiaľ poznáte niekoho, kto sa venuje napr. reiki, ten vám môže urobiť čistenie priestorov cez symboly. Ďalším spôsobom je čistenie (aj na diaľku) cez  SRT.

Samozrejme je tých spôsobov oveľa viac, ja som vám napísala tie najrýchlejšie (som baran, tak používam metódy “hneď a rýchlo”  :D  ).

52 thoughts on “Zbavujeme sa prekliatí II.

  1. A keď sú pripojené nejaké entity k prekliatiam.. júúúúú kucapaca volajte srt alebo reiki s vyššími stupňami:) vyskúšané, overené..

  2. zbožňujem santalové vône kadidiel :D … mňam… ak mi túto vonnú tyčinku zapálite, darujem vám pokoj :D

      • prečooo??? potrebuješ darovať pokoj??? :lol: :lol: :-P

        inak aj ja milujem santalové drevo… aj ružové drevo… hmmm :-D

      • :D dnes som videl mamičku ako karhá svoje dieťa…
        “kradnúť sa nesmie..je to hriech a čo ak ťa uvidí pán Boh?”
        “Vieš mami on ma videl” poznamenalo dieťa.. :D
        “No a čo povedal?”
        “Nikto nás nevidí ..zober dva cukríky .. “:D

    • nooo mariaaab a ja máme dokopy asi 5 druhov santalu:D a ak budeš dobrý možno ťa nevyženieme ako zlého ducha ale necháme ťa visieť v priestore :D

      • ty si mi včera babral do počasia?????? tá búrka bola len moja moja a moja!!!!!! smrrrrrrrrrrrk!

      • no práve ,,ja keď bojujem s démonmi tak prichádza búrka a dážď
        a ty si sa ešte pridal .. :D tak vidíš ako to dopadlo hi hi hi :D

      • ale ja ti kašlem na démonov :Daj teraz ich tu riešim a pozdravujú ťa (už sa presvetľujú), ale keby si videl ako ja mám riešenú izbu, tak turbosolárium a sauna dokopy sa môžu strčiť.. môžem predávať kurence pražené a neminiem na energiu ani cent, upražia sa samé ! :)

  3. Keď už je o tom reč…ja myslím, že trpím rodovým prekliatím. Už to je nejaký čas, čo som si robil rituál na zrušenie prekliatí, no nefungoval. Bol by som vďačný, ak by mi niekto mohol poradiť.

    Prekliatie nechcem opisovať takto verejne. Ak sa niekto nájde a bude treba bližšia charakteristika, tak cez mail by bolo ok.

  4. Csitry,
    je to husté, všetko sa niekoľkokrát zrýchlilo. oproti predchádzajúci rokom je čistenie vzťahov prudšie a intenzívnejšie.

  5. skusala som “prosbu” , aby odisla “zostatkova energia” z domu, v ktorom byvame, nieco sa tu stalo a bolo to pritomne v dome a zacalo sa to motat okolo nasho dietatka..
    so svieckou a krizikom v ruke som vyslovila prosbu v detskesj izbe a potom som presla s horiacou svieckou a krizikom vsetky miestnosti v dome, aj podkrovie a pivnicu, presla som cez zahradu a sviecku som sfukla mimo nasho pozemku (netusila som, ze sa ma nechat dohoriet),
    dieta nam vsak v noci velmi zle spi, neviem, ci ta energia odisla, alebo ci neprisli ine
    ako mam natrvalo zabezpecit “cisty dom”, PROSIM?

    • Mirka,

      Sviece sa nesmú zhasínať, pretože keď tak urobíš, kúzlo tým zrušíš. Nie síce úplne ale zoberieš mu silu/pohon/motor.

      Deti ako také sú supercitlivý senzor na energie. Po kom ste ten dom kúpili? Niekedy pomôže aj táto informácia. Zatiaľ čo by som ti odporučil, je preštudovať si:

      https://eldhwen.wordpress.com/2010/06/21/energeticka-ocista-priestorov/

      Krížiky by som moc nepoužíval, pretože ako také zvierajú 90 stupňový uhol čo je vynikajúce miesto pre negatívnu energiu, ale to už je na každého zvážení.

      Ak máš záujem, môžme sa o tom bližšie porozprávať ale neverejne.. napíšem ti email?

      • budem velmi rada, ked mi napisete mail, rada by som to dokoncila poriadne, my sme totiz “zvlastny pripad”, vzdy po prvom kontakte s nami, davaju “vsetci” od nas “ruky prec”, rada by som sa dozvedela, v com je nas problem, a doviedla veci do konca, mala spatnu vazbu, vacsinou sa kontakt prerusi s tymi, co nam na zaciatku chceli pomoct..

    • Mirka,

      je možné, že “niečo” ešte v dome zostalo (môžu to byť energie, prípadne duchovia) … Devalon pripravuje článok/pokračovanie, kde sa bude dať urobiť zasa niečo viac, ako sme spomínali doteraz. snažíme sa sem dávať kúzielka, ktoré fungujú, a ktoré si každý môže urobiť sám.

      trvalo zabezpečiť dom sa dá viacerými spôsobmi- vydymovaním, čistením cez kyvadlo, pomocom sviečok, tachyónmi, rituálmi…ale podľa vlastných skúseností viem, že najlepšie je mať svoju vlastnú energiu dostatočne vysoko- vtedy aj priestory kde bývaš naberajú tvoju energiu a rovnako žiaria. pre nízke energie a duchov (pokiaľ nepotrebujú pomoc) už potom prestanú byť takéto priestory energetiky zaujímavé.

    • Rodové kliatby sa prenášajú z rodičov na potomkov a často majú zdrcujúce následky. Môže sa jednať o rôzne choroby, postihnutia či dokonca úmrtia členov rodiny bez dôvodu. Viac ti k tomu isto povie Mária, ja žiaľ nemôžem:)

    • Andreja,

      každá rodina má “niečo”… nemusia to byť len kliatby, ale aj samotná karma človeka, rodu, rodovej línie.. môžu byť rôzne programy, závislosti, modly, ktoré sa ťahajú po generácie a zrazu sa ich následky negatívne prejavia …môžu byť prekliate alebo nejako neg. “postihnuté” prestory, kde bývame, prípadne pozemok, na ktorom je budova postavená… je toho veľa, čo všetko môžeme na sebe mať, alebo na nás môže vplývať :)

      na zisťovanie/čistenie používam SRT, zatiaľ sa mi to veľmi dobre osvedčilo

      • No keďže je teraz táto téma otvorená a ja by som naozaj chcela vedieť čo toto všetko spôsobuje, zistiť, vylúčiť či odstrániť..čo k tomu Mária potrebuješ vedieť? Podrobnosti o chorobách by som rozpísala v emaily..

      • Majuš, ani nehovor…po každý krát, keď čistím, vždy tam mám niečo z rodovej línie! Potom si nad SRT poriadne posedím, lebo musím vždy čistiť karmu rodu. Bŕŕŕ…že aké dedičstvo, ďakujem neprosím :D

    • SRT je odstraňovanie blokov/negat. energií/duchov atď…. pomocou Vyššieho Ja… je to práca s kyvadlom, postupuješ cez systém tabuliek, cez ktoré “čistíš” čo je treba (to je najjednoduchšie vysvetlenie :D )… dá sa tým čistiť prakticky všetko, čo ti klient a z hora dovolia

  6. maria kde najdem tie srt tabulky..mam kyvadlo aj z nim dost casto pracujem ked potrebujem ryxlo odpovedat na nejaku otazku a podobne riesim to cez karty a kyvadlo…ale teraz mam pocit ze nic somnou nespolupracuje uz som v koncox na pokraji sialenstva pomaly…a je to coraz horsie…ked sa ho pytam na istu otazku ohladom partnera a prace – zla otazka….. asi zavolam sesternici nex mi objedna na psyxine izbu bo neznam co zo sebu :-/ :-(
    skusala som to ocistovanie zo svieckami fotkou ale nic sa nemeni a su tomu asi 2 tyzdne a ja uz neviem kam zo svestkami dalo by sa to riesit neako cez mail je to ma trosku dlhsie :-( fnuk

  7. oks jak budem mat viacej casu odpisem momentalne pomaham riesit neake veci okolo kamaratkinej svadby tak som v casovom sklze trosicku ale nen dlho :)

  8. Ahoj Maria,
    mohli by ste mi napisat cez mail vasu radu? Mam rodove prekliatie, napisem Vam vsetky podrobnosti, nechcem verejne. Prosim pekne o pomoc. Dakujem Katka

  9. Prajem pekný deň, prepáčte veľmi ma Váš článok, chcela by som sa opýtať na dve veci. Jedná sa o červenu nitku proti urieknutiu, to si mam len tak priviazat alebo je k tomu nejaky postup. Dakujem. Druha vec je trosku náročnejšia, ide o vestbu, včera mi povedala staršia pani ze ma niekto uriekol ja na to neverím ale nechcem pokúšať vyložila mi karty a spojila moje a jej vlasy uzlikom, zabalila do servitky, dala do podprsenky a ze to mam doma dat do suplika so spodným pradlom,potom vravela nieco take ze mam na 7 den mam zapáliť sviecku ale co s tymi vlasmi. Velmi by ste mi pomohli.

    • K tej červenej šnúrke: uviažte ju na sedem uzlíkov a keď odpadne dajte novú.

      O zvyšku si s vami rád popíšem súkromne cez email, ktorý vám pošlem na adresu ktorú ste zadávali pri písaní komentára. Pripomínate mi totiž už niekoľko prípadov, ktoré k nám prišli s podobným problémom ako vy. Neznáma žena ich oslovila s tým ako sú strašne začarovaný a následne im začala znepríjemňovať a otravovať život. Pýta množstvo peňazí za nejaké čary, následne ponúka aj nejaké predražené bylinky a potom keď človek chce skončiť začne sa mu vyhrážať. Toto pomoc nie je! Nenechajte sa takýmito ľudmi nabaláchať a vydierať. Ten kto Vám chce ozaj pomôcť za vami nepríde, vy musíte prísť za ním. Tiež za vás nebude riešiť vaše problémy, len vás naštartuje, niečo pomôže ale opäť vás pustí aby ste si život žili sama.

  10. Zdravím. Je tu spomenuta jedna vec ktoru som nepochopil a bol by som rad keby ste mi to upresnili.
    Konkretne ma zaujima ako je to s tím ” mať svoju vlastnú energiu dostatočne vysoko ” ?
    Za snahu vopred dakujem

    • Predstav si seba ako lampu. Máš isté spektrum, istú vibráciu ( vlnovú dĺžku ) v ktorej pôsobíš. Tá závisí od toho koľko máš v sebe pozitívnych a negatívnych emócií. Čím máš v sebe viacej lásky, čím viacej na sebe pracuješ, čím viacej odpúšťaš, tvoja osobná energia rastie a žiarovka svieti čoraz silnejšie. Keď sa tak stane, začneš priťahovať mušky v podobe diskarnátov a negatívnej energie. Keď vydržíš v práci na sebe a očisťovaní svojho vnútra, žiarovka začne svietiť tak silno, že muchy ktoré nestihnú ujsť to spáli a zvyšným bude to svetlo/teplo tak nepríjemné že od teba utečú na kilometre. Je predsa rozdiel medzi reflektorom a bytovou lampou no nie? :) :D Prirovnanie inšpirované muchou ktorá mi tu teraz lieta pred monitorom.

  11. Tak nakoniec sa mi sem predsa len podarilo priložiť komentár. :) Dakujem za objasnenie.V princípe tomu začíam rozumieť a verim že to funguje

  12. ahojte, tak ja neviem, tieto clanky su fajn, ale akosi citim, ze dusevne zomieram,. je to cim dalej tym horsie a stale sa nieco kazi v mojom zivote, nech robim cokolvek s akokolvek dobrym umyslom, proste neviem. a nepoznam v okoli nikoho, kto sa takymi vecami zaobera a zase ani neviem, komu mozem doverovat. je tu z vas niekto taky, kto vie, o co moze ist a vie s tym pracovat?

    • dakujem, no ja to neviem identifikovat, co to vlastne je. ked surfujem a hladam nejake info, raz to vyzera na prekliatie, potom urieknutie, uz sa v tom stracam, ale trva to uz podla mna dost dlho, je to niekolko rokov a stale sa to stupnuje, az mam obavy, co bude dalej. som velmi pozitivny clovek, pohodovy, ale uz to nie je ono, ako keby ten nejaky vplyv niecoho /co fakt neviem identifikovat/ bol stale silnejsi a silnejsi. lepsie povedane, oddolavam statocne, ale to nie je riesenie, lebo ako dlho moze niekto oddolavat?

      • pocit dusevnej prazdnoty – vnutorneho umierania, nemusi byt hned spojeny z prekliatim alebo urieknutim. Prekliatia maju svoje priznaky a zvycajne ho sprevadza viacero z nich. Tak ci onak, clovek nie je bezmocny. Su velmi jednoduche a ucinne prostriedky, ktore rozvazuju z moci prekliatia.

    • Zdravim. Mam problem ktory si neviem vysvetlit ak mi moze niekto pomoct budem rad. Je mi 39 v takomto veku by mal mat clovek rodinu ,deti ale, mne sa to akosi nedari . Niezeby som mal o priatelky nudzu ale , stale ked cosi zacnem stale sa objavi niekto treti alebo sa cosi stane co tomu zabrani. To sa to stavalo aj ked som mal menej rokov . Napriklad vracaju sa mi lasky z minulosti ale ,ked som chcel znovu nieco zacat a ona sa chcela ku mne vratit stalo sa cosi v jej rodine s cim nepocitala a tak sa rozhodla inak .Sama mi to povedala ze keby sa to nestalo tak sa chcela vratit ku mne . Alebo v terajsej dobe , stretol som lasku zo skoly. Vtedy v skole sme sa do seba zahladeli ,ale mala priatela a nebola z tych co podvadzaju, chapal som to . Bol som jej nenaplnena laska tak mi to povedala. A teraz ked sme zacali spolu po rokoch komunikovat a zacal som ju navstevovat , je rozvedena , zacali komplikacie zacal za nu zaberat kolega ktory je rozvedeny Ako keby mi osud neprial posunut sa dalej do vztahu. A tak to bolo aj v minulosti. Vela ludi co ma pozna mi povedalo Ty mas fakt smolu. Cim to je? Niesom ani zly ani narocny Som atraktivny no nemam stastie . Som zabavny Niesom typ co podvadza Cely zivot pracujem ,dlho som bol v zahranici aby az ked budem mat raz rodinu tak sa o nu dokazem postarat . Jedna pani mi povedala ze to moze byt tym ,ze niekto z rodiny zle spolu zili napr . nasa babka a dedo a to sa prenieslo na deti .No neviem. Ak mi vie niekto poradit co robit budem vdacny .Dakujem .

      • Bollinger,

        Príčin môže byť viac… asi by som najskôr popátrala v rodine, aj trošku hlbšie, či tam nebolo niečo čo súvisí s tým ako sa ti “darí” v láske: teda, nebol tam nejaký záletník, neverník, niekto nezodpovedný? nemusí to byť hneď priamy predok, ale aj strýko, bratanec… lebo takéto veci môžu “preskočiť” aj ďalej do rodu. tu by som pátrala najskôr.
        Môžu byť bloky, kliatby alebo niečo podobné z rodu, ale aj v osobnej karme, ako veci prenesené z minulých životov.
        Krásny deň všetkým :)

  13. Maria,
    Neviem o nikom v rodine ,snad len pradedo ktory odysiel dakedy davno pred vojnou do Spojenych statov, mal doma rodinu a tam sa znovu ozenil a uz sa domov nevratil a tam aj zomrel . Nemam potuchy. A da sa proti tomu nieco robit alebo to zostane na mne do konca zivota. Co mam robit proti tomu ??? Nikdy som sa o taketo veci nezaujimal.
    pomoze mi niekto ? dakujem a pekny den prajem

    • Ahoj,ked som čítala tvoj príbeh,myslela som,že niekto opisuje môj problém.Som síce žena a asi o 10 rokov mladšia,no v ostatnom sme na tom rovnako.Stretávam sa skôr s reakciami,že som tiež príťažlivá a u ľudí obľúbená.Keď som aj mala nejaký vzťah,konflikty neboli,som nekonfliktná a tolerantná,no zrazu vždy príde z ničohp nič deň,kedy sa každý môj začínajúci vzťah skončí.Jedna veštica z netu mi dokonca povedala,že som prekliata,ale chcela za to 250 eur a tak na mňa tlačila,že mi to bolo divné.Ale som ochotná spraviť niečo,lebo pred krátkou dobou som niekoho stretla a scénar sa opakoval a ja som už zúfala,po rokoch som sa zaľúbila,no bojím sa,že opäť ho späť nezískam.Hned ako som sa dočítala,urobila som rituál,no ruky som mala čisté.Skúsila som aj druhú možnosť,no daná osoba úplne prestala reagovať na moju správu dokonca.Ako poradili tebe,prípadne,vie mi niekto.poradiť? Som strašne zúfalá a vzhľadom k tomu že mám onedlho 28 rokov a už 7 rokov som nemala plnohodnotný vzťah,už pomaly začínam bát aj kvôli biologickým hodinám.Prosím poradte mi……

  14. Dobry den,
    ja mam problem v osobnom zivote. Uz som z toho zufala a neviem co mam robit. Skusala som vselico. Neviem ci sme prekliati alebo co. Uz som psychicky na dne, prepadavaju ma rozne myslienky:( velmi by som potrebovala pomoc. Skusala som zrusit kliatbu, ale dlane som mala ciste a nepocitujem ziadne zmeny. Mohli by ste mi poslat mail, kde by som vam podrobnejsie napisala o svojom probleme.
    Dakujem

Komentáre sú uzavreté.